1396/03/15
موضوع انتقاد: عدم كارآيي تبليغات تلويزيوني
متن انتقاد:
از آنجا كه يكي از بخش هاي خيلي مهم جامعه هدف بانك قرض الحسنه مهر ايران خيرين و خيريه ها مي باشد تبليغات تلويزيوني كه در حال حاضر پخش مي گرددكفايت لازم جهت جذب اين بخش از جامعه رو ندارد لذا قسمتي از تبليغات بايد در جهت تحت تاثير قرار دادن اين بخش صورت گيرد و از آنجا كه برنامه هاي خيرين و خيريه ها در راستاي بانك قرض الحسنه مهر ايران قرار دارد هماهنگي و همسوئي اين مجموعه ها با بانك قرض الحسنه مهر ايران مي تواند نتايج موثرتري رو داشته باشد.
پاسخ انتقاد:
پيشنهاد:
از آنجا كه يكي از بخش هاي خيلي مهم جامعه هدف بانك قرض الحسنه مهر ايران خيرين و خيريه ها مي باشد تبليغات تلويزيوني كه در حال حاضر پخش مي گرددكفايت لازم جهت جذب اين بخش از جامعه رو ندارد لذا قسمتي از تبليغات بايد در جهت تحت تاثير قرار دادن اين بخش صورت گيرد و از آنجا كه برنامه هاي خيرين و خيريه ها در راستاي بانك قرض الحسنه مهر ايران قرار دارد هماهنگي و همسوئي اين مجموعه ها با بانك قرض الحسنه مهر ايران مي تواند نتايج موثرتري رو داشته باشد.
 
پاسخ:
با سپاس از بذل توجه شما
موارد مطرح شده به مسئولين مربوطه منعكس گرديد. 
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal