تقدير و پيشنهاد

 
مشتريان گرامي:

شما مي توانيد از طريق سامانه زير هر گونه انتقاد، پيشنهاد يا تقدير از همكاران ما يا خدمات ارائه شده توسط بانك قرض الحسنه مهر ايران را درج نموده و ما را در ارائه بهتر خدمات ياري بفرماييد.
ضمن قدرداني و احترام، پيام هاي شما پس از بررسي به واحد مربوطه انعكاس خواهد يافت.

خواهشمند است شكايات خود را در سامانه مخصوص ثبت شكايات درج بفرماييد.
 
 

جستجو

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
پیشنهادات
عدم كارآيي تبليغات تلويزيوني محمدردوان شريف زاده
پيشنهاد:
از آنجا كه يكي از بخش هاي خيلي مهم جامعه هدف بانك قرض الحسنه مهر ايران خيرين و خيريه ها مي باشد تبليغات تلويزيوني كه در حال حاضر پخش مي گرددكفايت لازم جهت جذب اين بخش از جامعه رو ندارد لذا قسمتي از تبليغات بايد در جهت تحت تاثير قرار دادن اين بخش صورت گيرد و از آنجا كه برنامه هاي خيرين و خيريه ها در راستاي بانك قرض الحسنه مهر ايران قرار دارد هماهنگي و همسوئي اين مجموعه ها با بانك قرض الحسنه مهر ايران مي تواند نتايج موثرتري رو داشته باشد.
 
پاسخ:
با سپاس از بذل توجه شما
موارد مطرح شده به مسئولين مربوطه منعكس گرديد. 
تغيير شكل ظاهري دسته چك هاي بانك حامد ارجمند
پيشنهاد:
با توجه به شكل ظاهري بسيار ساده و با تركيب بندي رنگ ضعيف دسته چك هاي فعلي بانك به نظر مي آيد بازطراحي مناسب مي تواند مفيد واقع شود. 
 
پاسخ:
با سپاس از بذل توجه شما
طرح جديد دسته چك بانك آماده گرديده و در آينده جايگزين مي گردد. 
افزايش شعبه طالبي
پيشنهاد:
خواهشمند است نسبت به افزايش تعداد شعب بانك حداقل در شهر تهران اقدام فرمائيد
 
پاسخ:
با سپاس از بذل توجه شما 
درآينده نزديك چندين شعبه جديد در محله هايي از شهر تهران كه تابحال شعبه وجود نداشته است، افتتاح مي گردد. شما مي توانيد اخبار آن را از طريق همين سايت يا كانال تلگرامي ( mehreiran_bank@ ) بانك پيگيري بفرماييد.
<<   <  1  >   >>  
اطلاعات مرتبط
 
Powered by DorsaPortal